Veelgestelde Vragen

Cheque (activeren)

Waarom ontvang ik een cheque? >>

Hoe activeer ik een cheque? >>

 

Doneren/hoe steun je een initiatief?

Ik wil graag een initiatief steunen. Hoe doe ik dat? >>

Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief? >>

Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen? >>

Kan ik ook zonder een cheque geld doneren? >>

Betaal ik transactiekosten bij een iDEAL donatie? >>

 

Mijn account

Hoe maak ik een account aan? >>

Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat? >>

Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen? >>

Wat kan ik met mijn saldo? >>

Hoe lang is mijn cheque geldig? >>

 

Op de hoogte blijven

Hoe kom ik te weten dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt? >>

Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief? >>

 

Voor initiatiefnemers

Hoe meld ik mijn initiatief aan op Ik buurt mee!? >>

Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen? >>

Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk? >>

Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen? >>

Nadat je jouw initiatief hebt uitgevoerd, maak je een overzicht van de uitgaven met behulp van het invulformulier dat je van ons ontvangt na de uitbetaling. Deze kun je samen met (een kopie van) de bonnen of facturen opsturen naar Stichting Ik buurt mee! (Goudesingel 102 unit 2.9, 3011 KD Rotterdam). Of per e-mail naar: fv@ikbuurtmee.nl.

Ook vragen wij je om een verslag te maken van het initiatief inclusief foto’s. Let op dat je toestemming van de personen op de foto’s hebt om de foto’s te plaatsen op de website van Ik buurt mee! en bijbehorende communicatiemiddelen en -kanalen. Vraag vooraf toestemming aan bezoekers, bijvoorbeeld in je uitnodiging. Het verslag en de foto’s stuur je naar verslag@ikbuurtmee.nl. In jouw verslag kun je bijvoorbeeld aandacht besteden aan:

  • Beschrijving van het verloop van het initiatief. Waren er bijzonderheden?
  • Hoeveel mensen deden mee?
  • Is jouw initiatief voor herhaling vatbaar?
  • Heb je tips voor andere organisatoren waar zij rekening mee moeten houden of op moeten letten?
  • Heb je tips voor andere initiatiefnemers hoe zij hun initiatief kunnen laten slagen?

Het verslag en de foto’s komen bij het initiatief op Ik buurt mee! te staan. Daarnaast kan Ik buurt mee! de verslagen en foto’s gebruiken op haar sociale media kanalen of nieuwsbrieven.

Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief? >>

Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen? >>

Wat als wij met ons initiatief een hoger bedrag sparen dan we hebben aangegeven? >>

 

Geven bovenstaande antwoorden geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met de helpdesk

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

026 202 203 4

helpdesk@ikbuurtmee.nl

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:




Deel deze pagina

Vertel je buren over Ik buurt mee!

Facebook Twitter E-mail