Veelgestelde Vragen

Cheque (activeren)

Waarom ontvang ik een cheque? >>

Hoe activeer ik een cheque? >>

 

Doneren/hoe steun je een initiatief?

Ik wil graag een initiatief steunen. Hoe doe ik dat? >>

Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief? >>

Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen? >>

Kan ik ook zonder een cheque geld doneren? >>

Betaal ik transactiekosten bij een iDEAL donatie? >>

 

Mijn account

Hoe maak ik een account aan? >>

Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat? >>

Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen? >>

Wat kan ik met mijn saldo? >>

Hoe lang is mijn cheque geldig? >>

 

Op de hoogte blijven

Hoe kom ik te weten dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt? >>

Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief? >>

 

Voor initiatiefnemers

Hoe meld ik mijn initiatief aan op Ik buurt mee!? >>

Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen? >>

Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk? >>

Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen? >>

Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief? >>

Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen? >>

Wat als wij met ons initiatief een hoger bedrag sparen dan we hebben aangegeven? >>

 

Geven bovenstaande antwoorden geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met de helpdesk

Meld een initiatief aan
Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:




Deel deze pagina

Vertel je buren over Ik buurt mee!

Facebook Twitter E-mail