Veelgestelde Vragen

Cheque (activeren)

Waarom ontvang ik een cheque? >>

Hoe activeer ik een cheque? >>

 

Op elke cheque staat een unieke code. De code kun je gebruiken om € 7,50 of een deel daarvan te doneren aan een initiatief. Zoek het initiatief op dat je wilt steunen, vul de activatiecode in en klik op doneer. Activeer je cheque voor de vervaldatum, anders vervalt de waarde. Deze datum vind je op de cheque.

Weet je nog niet wat je met de cheque wilt doen? Maak dan een account aan op www.ikbuurtmee.nl. en activeer de cheque in het invulveld ‘activeer een cheque’ in de balk rechts op de website. Je ontvangt een bedrag van € 7,50 op je account dat je op een later moment aan een of meerdere initiatieven kunt doneren. Let op! Doneer geactiveerde cheques vóór 31 december in het jaar volgend op het jaar van uitgifte (dus 2022 uitgegeven, vóór 31 december 2023 doneren), anders vervalt het saldo op je account. Saldo dat gedoneerd is aan een initiatief blijft geldig. Ook wanneer de vervaldatum van je gedoneerde geld eigenlijk al verlopen is.

Doneren/hoe steun je een initiatief?

Ik wil graag een initiatief steunen. Hoe doe ik dat? >>

Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief? >>

Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen? >>

Kan ik ook zonder een cheque geld doneren? >>

Betaal ik transactiekosten bij een iDEAL donatie? >>

 

Mijn account

Hoe maak ik een account aan? >>

Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat? >>

Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen? >>

Wat kan ik met mijn saldo? >>

Hoe lang is mijn cheque geldig? >>

 

Op de hoogte blijven

Hoe kom ik te weten dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt? >>

Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief? >>

 

Voor initiatiefnemers

Hoe meld ik mijn initiatief aan op Ik buurt mee!? >>

Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen? >>

Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk? >>

Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen? >>

Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief? >>

Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen? >>

Wat als wij met ons initiatief een hoger bedrag sparen dan we hebben aangegeven? >>

 

Geven bovenstaande antwoorden geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met de helpdesk

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

026 202 203 4

helpdesk@ikbuurtmee.nl

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:



Deel deze pagina

Vertel je buren over Ik buurt mee!